FR1DAY

Jag är fortfarande sjuk. Men ändå hittade jag vägen till skolan....Efter skolan så stack jag med Sophie och Luise till espressohouse och planerade lite. Betoning ligger på LITE, egentligen så snackade vi mer om allt annat än vi ville ;) haha Jag köpte ett nytt mirror screen cover (det andra har gått sönder :/ ) och åkte hem med Julian. Nu sitter jag hemma, ringer massa människor och försöker att planera en resa till mig över långhelgen. Lite lastminute kanske :) haha Jag ska välja mellan: Berlin, stuttgart, frankfurt, münchen eller london. Det skumma är att London är billigast av alla. Men helt själv i London... Vi får se!!! 
Jag önskar er alla en underbar, solig och rolig helg <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback