Never give up

Jag är en tjej som gärna vill uppmuntra till muskulösa tjejkroppar! Jag blir faktist arg, när jag hör (fram för allt killar) säga att tjejer inte ska ha muskler! Vi ska bara vara smala liksom. Jag gillar tjejer med sixpack, eller med starka armar. Jag personligen är inte efter mycket benmuskler, men ändå! 
    Tjejer, låt inte konstiga kommentarer som tjejer ska inte ha muskler eller tjejer ska bara vara spinkiga , ändra eran vilja att gymma! :D GILS GO!!!!  
 haha :D
Men glöm inte att muskler inte byggs upp utan protein, fett och vitaminer. Så det bästa är att ta en fräsch smoothie efter träningen, eller att dricka ett glas mjölk! :D
 
 

Receptet gäller för ca. 2 portioner

Ingredienser

  • 2 dl frysta blåbär
  • 4 dl  mjölk
  • 12 dl Kesella vanilj
  • 4 msk havregryn

Gör så här:

Mixa alla ingredienser. Häll upp i glas och servera med sugrör.

 
 


Hannah w.

Fräsch bild och bra recept tips! :)

2013-05-28 / 19:09:57
Anonym

Jag håller helt med dig! Jag bli så förbannat när folk tror att tjejer inte får vara muskolösa!

2013-05-28 / 19:10:32
Sandra

Håller med dig !

2013-05-28 / 19:11:13

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback