Sick and tired

 
Hej allihoppa,
Idag var inte riktigt min dag heller. Jag gick upp ganska tidigt för att fixa resten till Studentlunchen. Jag gick och köpte blommor på högtorget (50stk.), klippte lite plantor och köpte ballonger. Men tyvärr, när jag kom till skolan så var det någonting fel på min mage. Jag tog medicin, satte mig vid toan och väntade på döden att jag skulle må bättre igen. Jag satt där i mer än två timmar. Det slutade med att jag spydde (vilket jag inte har gjort på 6 år - och inte heller tänka göra igen- inte för att man riktigt kan välja, men aja..) Efter det så darrade och frös jag lite men det gick uppåt. Alla gäster kom och vi gjorde vårt bästa. Lärare kom senare till och sa hur lyckat det blev! Puhhh... Bra jobbat allihoppa!  Jag åkte hem så fort som möjligt för att lägga mig i sängen och mysa med en kopp te. Nu mår jag som tur bättre.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback