Ful, fulare, jag

 
 
Jag känner mig så fruktansvärd ful idag. Vill helst bara gömma mig. Tack vare min näsa, kunde jag lätt ersätta  Rudolf idag, den rinner verkligen redan hela dagen och lyser rött. Och sen har jag ju också ett riktigt fult öga... Jag är egentligen  en som alltid tittar min "mitt-emot" i ögonen när jag pratar, men idag hade jag verkligen svårt att hålla blicken uppe. Vill inte att någon ska se hur naken mitt högra öga är. Det var några som frågade om jag inte kunde lägg upp bilder, jag känner mig inte särskillt trygg med det, så jag kommer antagligen ta bort dem ikväll, men nu kan ni ta en titt.
 Du ska jag ta och plugga, KUL! :)
 
 
 
 


hannah

Nej, du är inte alls ful!!! DU ÄR FIN! <3

2013-11-27 / 15:34:27
Anonym

Bilden är ju redan nu borta :/

2013-11-27 / 16:48:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback