Julklapptips

....eller bättre sagt: MIN ÖNSKELISTA
 
1. Älskar all sorts inredning, kan man alltid behöva!
2. Min absoluta favoritparfym som jag aldrig får nog av och även om den redan finns hemma, så är den ändå värt att stå på listan.
3. En resa till NewYork eller eller kanske Thailand igen. Jag älskar att resa och det är för mig typ det bästa som finns. Jag får sånt inte i Julklapp, vi gör det väl ändå, MEN ifall mamma och pappa läser detta: Kan vi åka till NewYork eller Thailand snart? 
4. Iphone 5s står typ högst uppe på min önskelista och jag vet väl också att jag kommer få en sån! Annars tycker jag att iphoneskal är en bra present till kompisar, syskon eller kanske också föräldrar! Man kan ju också trycka egna bilder på skal då blir det lite personligare! :)
5. Jag som är te-beroende älskar koppar och annan slags kökstillbehör! Bra present till mammor!
6. En Michael Kors väska! Åhhh den är så fin!
7. En mysig mössa kanske...
8. Jag är ett stort fan av Yankee Candles, även om de är lite smådyra så är det en riktigt fin present.
 


sandra

härligt collage!

2013-11-21 / 10:34:28
BLOGG: http://sandravardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback