BEEIN ME ISNT EASY

ALLOA! :D
Ok, jag har fan heller ingen aning hur jag ska börja....
 
Lite om mig kankse :D
 namn: Jasmin Warmedinger
 Födelsedag: 17.10.1996
 Bor: Stockholm
 Hemmastad: Har ingen (Stuttgart, Berlin, Kopenhagen, Stcokholm)
 Hur jag skulle beskriva mig själv: som världens flummigste retard
 Vad jag gillar: Mode, Musik, Onedirection, Resor, Baka, Kompisar <3
 Vad jag vill bli. Jag har egentligen ingen aning, men typ fotograf?!?!
 
Och juste ja, jag kommer att blogga lite på svenska, tyska och ibland när jag känner för det kankse också engelska :D Det är så himla svårt att bestämma sig vilket språk jag ska blogga i, för att mina kompisar i tyskland bara kan tyska och det vore schysst om de skulle förstå! ;) hehe
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback