Thanks Santa

Hoppas ni alla hade en fin julafton! Jag hade det verkligen hur bra som helst. Jag förväntade mig ingenting och fick allt. Vi började med en mysig fika, jag sjöng och spelade piano, morfar läste en julberättelse och sjöng och då började vi kasta tärning och den som fick en 6a, fick leta fram en present under julgranen. Det tog oss två timmar... :-)
Jag har aldrig tidigare varit så nöjd med presenterna som jag gav bort denna  jul,  och fick tillbaka så mycket mer än vad jag hade förväntad mig. Jag fick en LV väska, (kan fortfarande inte fatta...), 12 körlektioner, en resa till shanghai, en spegel... och mer. Men det är ju verkligen inte presenterna som gör julen till den den är. Det är tiden med familjen, kärleken och allt runt omkring. 
Jag hoppas ni alla hade en underbar julafton!
Min nya spegel
 
 
 
 


PINKPIERCINGS.se ♥

svar: Ja han är fett söt :) Åh tack så mkt! :D

2013-12-25 / 13:03:52
BLOGG: http://pinkpiercings.se/
Emilia

Häftiga presenter du fick

2013-12-25 / 17:30:23
BLOGG: http://emilias.nu

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback