Today and yesterday

Hejsan,
Igår så höll jag på att bli galen. Jag satt fast i mina tankar och gjorde knappt nånting. Puhhh... Jag bestämde mig för att ta en promenad, vilket var hur skönt som helst! ;)
Jag tittade sedan på "Der bachelor" på tv. Det är ett tyskt program, som handlar om en rik, fin, ung man som letar efter sin drömkvinna. 20kvinnor är med och varje vecka så är han tvungen att välja bort några... Förra året så började första episoden, men den såg inte jag för att det var tiden jag var inlagt...
Han som är "drömkillen" det här året, är sjuuuuuuukt fin. Tycker jag iallafall. Tyvärr är han 36, men han ser ut som 23.... Han har världens finaste ögon.hihi *_*
Idag så åt jag lunch igen med pappa i stan. Vi åkte tillsammans till gallerian och han köpte USB sladd. Spännande va?!? Hihi ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback