STUDENT

Sorry, att jag inte uppdaterade igår men jag hade fullt upp. På morgonen började det med hyllning och studentsång. Sen fortsatte vi till Park-bion- och där fördelades det betygen, det hölls tal och dagisbarn sjöng. Så fint gjort. Sen gick vi tillbaka till skolan igen, det dracks sekt, vi bytte om och DÅ åkte vi flak. Det var faktiskt ganska sjukt. Vi badade i öl, sjöng, dansade, hoppade och skrek. Det var liksom öl ööööverallt. Utan att dricka så kändes det ändå som om man var full, eftersom det hamnade öl i munnen hela tiden. Jag kan inte beskriva hur det var.... Man måste ha varit med tror jag. :)


sara Hansen

ÅHHH! Jag vill också åka flak

2013-05-31 / 15:18:29
Anonym

Ser fett najs ut!

2013-05-31 / 15:18:55

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback