Some questions...

Jag blev nominerad till en blogaward och ska därför svara på dessa frågor som denna tjej ställde till mig :-)
 
 
1. Vad är det bästa/sämsta du vet? Bästa jag vet är att resa, att ha lov och att fota (om vi bortser från att hänga med familjen och vänner). 
 
2. Vad skulle du göra om du såg en blå igelkott komma flygandes på ett grönt tefat? Jaha, det har jag aldrig tänkt på ,då sannolikheten att det händer är ganska liten, men jag skulle säkert ta en bild :-)
 
3. Vad vill du uppnå med att blogga? Jag startade bloggen på efterfråga av mina kompisar som bor i Göteborg och Umeå och hade aldrig trott att bloggen skulle bli så stor :-) Därför är det egentligen inget särskillt jag vill uppnå... :-)
 
4. Vilken annat land vill du åka till och varför? Till alla länder i världen...(blygsamt va?!) ;-) Nej, men jag vill se både världens vackraste, rikaste och kanske finaste delar men även världens fattigaste.
 
5. Tycker du att fråga 2 är lite knasig? Bara liiiite ;-)
 
6. Hur länge har du bloggat? Inte särskillt länge, faktiskt ett år bara.
 
7. Många eller få vänner? Skulle helst ha många vänner, men om man har färre så känner man de bättre och är dem närmre vilket är hur underbart som helst. 
 
8. Vad tar du med dig till en öde ö? Mina käraste :-)
 
9. Det pinsammaste du någonsin gjort? Jag har aaaaldrig gjort nått pinsamt...!!!
 
10. Om du fick göra ett brott utan att åka fast, vad skulle det vara? Jag är inte ute efter pengar, jag skulle istället klottra "You are beautiful" över hela stan  :-)
 
11. Hund, katt eller hamster? Alla tack ;-)


Melinda

Vilka sköna frågor, speciellt nr 2 :P

2014-01-02 / 22:00:58
BLOGG: http://melindapadronn.se
Annie

Hejsan! Vad roligt att du valde att börja följa min blogg på devote, kika gärna in på min blogg på wordpress oxå där jag uppdaterar lite bättre :) Klicka bara på namnet :) Kramar

2014-01-03 / 11:21:34
BLOGG: http://amariah88.wordpress.com
MADDISENJ.SE

kul att läsa :)

2014-01-03 / 22:26:43
BLOGG: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback